Verdify in top 10 van innovatieve Nederlandse bedrijven in voeding

Met trots kunnen we melden dat Verdify is geselecteerd als één van de Top 10 innovaties in Voeding bij de Blue Tulip Awards. Dit was al de tweede ronde van de competitie. In de eerste ronde werd Verdify geselecteerd voor de Top 25 uit meer dan 60 kandidaten. De Top 10 is op 13 februari gekozen op basis van één-op-één gesprekken met juryleden. Alleen de meestbelovende bedrijven mogen nu door naar de halve finale op 13 maart.

Het bereiken van deze mijlpaal is mede mogelijk gemaakt door de eerste (grote) groep gebruikers van Verdify. We willen iedereen die al een Verdify profiel heeft aangemaakt dan ook bedanken voor het vertrouwen.

De Blue Tulip Awards worden georganiseerd door Accenture. In 2007 begon Accenture met de Awards. Het doel: het innovatieniveau in Nederland naar een hoger plan tillen, en bedrijven die werk maken van innovatie belonen. De Innovation Awards hebben jaarlijks bovendien de belangrijkste innovaties en trends in Nederland in kaart weten te brengen. Het initiatief is uitgegroeid tot een van ’s lands grootste innovatiecongressen. Veel inmiddels grote namen in de markt hebben mede door het evenement een opmerkelijke groei weten door te maken, met ondersteuning van financiers en dealmakers die gelieerd waren aan het congres. 

Zowel startende ondernemers als grote bedrijven met startup-initiatieven die jonger zijn dan drie jaar, kunnen zich aanmelden voor de Blue Tulip Awards. Alle ingezonden innovaties worden per thema beoordeeld door een ervaren jury bestaande uit branche-experts, opinieleiders, influencers en voorgaande winnaars van de Accenture Innovation Awards.

Voor meer informatie: https://bluetulipawards.nl/en-us/nutrition